11. juuli 2011

Tööd võtavad kogu aja

Tõesti, mitu päeva olen mõelnud, et kirjutan, aga no ei jõua selleni. Igatahes on põllupidamine täies hoos.

Kurke tuleb ohtralt ning esimesed marineeritud kurgid on tehtud. Ja värsked hapukurgid ka. Oh, lust ja lillepidu on see oma aed ikka :)



Olin vahepeal nädalake eemal ning selle ajaga suutsid kurgid pool kasvuhoonet enda alla hõivata. Egas muud kui kõvasti kärpima, et laienemine kogu jõudu ära ei võtaks ning kurgid ikka kasvaksid.

Ainult tomatid venivad ja venivad. Olen nüüd kaks tükki kasvuhoonest noppinud, ent need pole täiesti valmis olnud. Kas mulle ainult tundub või ongi tänavu väga aeglane valmimine?

Üllatanud on mind rukola, mis kasvab nii et mühiseb. Samas tavasalat hakkab alles nüüd endast märku andma. Ei teagi, miks nad kasvada ei taha. Rukola on minu üks suurimaid lemmikuid viimasel ajal, nii et mul pole selle kasvamise vastu miskit.

Maasikaid tuleb tänavu ka väga korralikult. Olen suutnud osta mingid taimed, millel on imeilusad punased marjad, aga maitselt kohutavalt hapud. Täitsa nukraks teeb. Õnneks saame see suvi koduaia maasikatest isu täis süüa küll.

Hädas olen ka lillkapsaga. Õigemini enam ei ole, sest tõmbasin kolm taime lihtsalt üles. Pea moodustamise asemel kasvasid õisikud igaüks ise suuruseks ning välja nägi see kui haraline moodustis. No ei saa aru, miks niimoodi.

Peakapsas kasvab ilusasti ning loodan oma kolm kapsapead kenasti ära tarbida :) Ahjaa, võtsin täna neilt katteloori ära. Hoidsin seni loori all, et kahjurid ligi ei pääseks. Tundub, vähemalt esmasel vaatlusel, et on läinud õnneks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar