1. oktoober 2011

Uued tuuled

Olen pikalt kaalunud õppimise võimalusi ning suve algul andsin paberid Räpina Aianduskooli sisse. Enne jaani sai tehtud sisseastumiseksam ning peagi kuulsin rõõmusõnumit - ma olen kaugõppesse vastu võetud.

See nädal oli siis esimene sess: õppisin köögiviljandust, puuviljandust, taimekaitset, muru rajamist, puittaimi, botaanikat, mullaõpetust, väetamist. Ma täiesti naudin õppimist ning seda, et praktilisel poolel on siin väga suur rõhk. Kui ikka ise labidas käes peenart kaevad, siis on tunne hoopis teine kui pilte vaadates.

Selle ühe nädalaga olen juba nii palju selgeks saanud: kuidas lõigata sõstrapõõsast, kuidas teha pistikuid, kuidas tunda lehtede järgi ära haigusi jne.

Kodutöid jäi päris palju, aga see on ainult hea. Saab õpitut meelde tuletada.

Täna sai ka esmane inventuur oma koduaias tehtud :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar