1. juuli 2012

Õudsad kahjurid

Mulle tundub, et see aasta on kahjurite poolest üsna erakordne. Miks? Sest neid on nii kohutavalt palju. Kõik mu roosid on lehetäisid täis. Samuti vana õunapuu (3aastane). Temal on lisaks veel hunnik teisigi kahjureid: lehti õgivad kõrvahargid, võrgendkoi ja siis lehetäid.





Sai istutatud ka palju uusi puid aeda: kaks maguskirssi ' Dönisseni kollane' ja 'Meelika', kolm ploomipuud 'Kubanskaja Kometa', 'Emma Leppermann' ja 'Victoria', pirnipuu 'Pepi', õunapuud 'Tartu roos', 'Krameri sügisõun' ning enda poogitud 'Liivi kuldrenett' ja 'Tallinna pirnõun'.

Kõikidel neil olid täid peal. Olen pritsinud nüüd kolm korda rohelise seebi lahusega ning mitmed lehed lihtsalt ära korjanud ning prügikasti visanud.

Väga hästi kasvab mul kollane redis. Punane hakkas taas putkuma, nii et ma neid enam nähtavasti üldse aeda ei panegi. Hästi kasvab ka sibul ning maasikaid on väga palju. Ainus häda, et maasikal on ikkagi kallal maasika laikpõletik ning sügisel pean kõik maha lõikama. Eelmine aasta mõne noore ja ilusa varre jätsin, aga tundub, et see ikkagi ei aidanud.

Kurgi hooaeg on alanud. Kohe saab suurem laar valmis ning eks siis tuleb kõvasti sisse teha.

Halvasti kasvavatest peaksin esile tõstma ka tilli. Täitsa uskumatu, aga kasvada tänavu ei taha.

Peakapsas ja punane kapsas kasvavad selle eest aga kenasti. Kõrvits on ka õnneks nina mullast välja pistnud. Kartul on samuti päris ilus, ent tarbimisega peab veidi veel ootama.

1 kommentaar:

  1. Tahan kiiresti ihaldada teie järeleandlikkust ja juhtida teie tähelepanu Lääne-Aafrikast pärit dr Jamesile kutsutud võimsa ravimtaimede arstile, kes suutis kõigest 21 päevase kontakti jooksul 15 aastat HIV-st välja ravida, kuna ARV-de tarbimine ei toimi, kuid sain selle paksuke, surfasin Internetis HIV-i ravimtaimede alternatiivide uurimisel, kohtasin proua Stephanie Browni, Lori Hirsti, Trisha Nelsonit ja Richmond Kellyt ning teisi nende tunnustuse ja tunnistuste kohta selle kohta, kuidas dr James neid ravis, Vähk, HIV / AIDS, Alzheimeri tõbi ja B-hepatiit koos taimsete ravimitega. Kõhklemata tekkis mul huvi ja võtsin ühendust sama dr Jamesiga tema e-posti aadressil (drjamesherbalmix@gmail.com), rääkisin talle oma HIV-ist ja oma andmetest, ta ütles mulle, et ärge kartke, et ta mind ravib, ja ta andis mulle ka garantii, palus mul maksta esemete eest, mida ma tegin. 2 päeva jooksul, kui ta saatis oma ravimtaimede segu ravimit SPEED POST COURIER SERVICE kaudu, mis toimetati minu postkontorisse 4 tööpäeva jooksul. Hindasin tema ausust. Kasutasin tema taimset jooki 21 päeva nii, nagu ta seda määras, uskuge mind, kuigi ma sain HIV-i terveks, kui nad kõik ütlesid, et HIV ei saanud püsivat ravi. HIV / AIDS-i saab ravida, kui taimset ravimit kasutab õiges vahekorras hea ravimtaimearst nagu ravimtaimest andekas mees James. Mul on vähe sõnu, et teda tänada, ja olen kasutanud seda vahendit, et temast kogu maailmale rääkida. Tema tõeliselt hämmastav ja lahke, aidates kõigil haigetel patsientidel tervislik elu taastada, ei võta ta tasu. Ainult väike tasu taimse ravimi saatmise kohta teile kõikjal maailmas. Ta ütles mulle ka, et ta ravis selliseid haigusi nagu Alzheimeri tõbi, voodimärgav ravi, skisofreenia, vähk, skolioos, põievähk, pärasoolevähk, rinnavähk, neeruvähk, leukeemia, kopsuvähk, nahavähk, emakavähk, eesnäärmevähk , Fibromüalgia, sündroomi fibrodüsplaasia, epilepsia Dupuytreni tõbi, diabeet, tsöliaakia, ataksia, artriit, amüotroofiline lateraalne skleroos, adrenokortikaalne kartsinoom. Astma, allergilised haigused. Hiv_ AIDS, herpes, põletikuline soolehaigus, KOK, diabeet, võtke temaga ühendust e-posti teel: drjamesherbalmix@gmail.com uskuge mind, te tunnistate kindlasti nagu mina.

    VastaKustuta