18. juuli 2010

Kurjajuured kurkide kallal

Läksin neljapäeva hommikul kurke kaema kasvuhoonesse ning avastasin äärmiselt ebameeldiva üllatuse - ühel taimel lehed kollased ja mingi võrk ümber. Esialgu õnneks vaid üks taim.



Hakkasin siis õhtul uurima, et millega tegu. No ei leidnud oma targast raamatust midagi.

Reedel sain aga kolleegilt teada, et tema arvates on tegu kedriklestaga. Otsis mulle lausa tõrjeks vajaliku vedeliku retsepti välja. Kuna mina keemiat kasutada ei soovi, siis sain küüslauguleotise retsepti.

Samas kirjutas Aialeht.ee ka sellest probleemist ning küsimusele vastanud teadur soovitas taime välja visata.

Ma nii kardinaalselt kohe asjale siiski ei lähenenud. Võtsin ja pritsisin seda küüslauguleotisega (1 liitrile veele lisada 4 purustatud küünt ja kohe kasta).

Tundub, et edasi pole see läinud. Kurgid kasvavad ka taime küljes suureks. Seega ma taime välja ei viska. Eks hinges kripeldab veidi, et äkki teen valesti. Vaatame, mis siis edasi saab.

1 kommentaar:

  1. soovitan sul soojalt igax juhux üle vaadata ka teised taimed ja seda luubiga, sest algaja ei pruugi märgata neid pisikesi musti (või punased)sitikaid lehe alumisel küljel... ma avastasin et oma kasvuhoonek olevatel kurkidel kõigil selle vastiku lesta...mõtlesin et saan vähemasti endale kurgid sisse thtud ja siis mingu kõige kaduva teed...

    VastaKustuta