4. august 2010

Kaotatud lahing

Pean siis käed üles tõstma ja tunnistama, et minu lahing on seekord kaotatud. Ei saanud ma jagu sest vastikust lestast, mis minu kurkide kallale tuli. Pritsisin neid siis Nekoga (mis pidavat olema looduslik), tomatilehtede veega ning lihtsalt veega. Kasu ei mingit. Tänaseks olen ära visanud 9 taime. Veel mõned taimed hingitsevad, kuid peagi lähevad ka nemad.

Väga kurb on meel, sest nüüd ei saa ka söögiks kurki :(

Lõpuks on hakanud tulema ka tomatid. Seda aega sai ikka päris kaua oodatud. Nendega on ka väike mure tekkinud: nimelt hakkavad osad neist mädanema otsast. Kõrval on ilusad tomatid, kuid mõned mädanevad. Mitte ei saa aru, milles asi on.

Vett saavad nad vastavalt vajadusele, kuna meil automaatne kastmissüsteem, nii et kuival nad pole.

Sama häda on ka paprikaga. Mõnedele tekivad peale pruunid laigud. Ma loodan südamest, et tegu pole taas mõne pahalasega.

Mnjah, pean ikka rohkem aiaraamatuid lugema, et saaks veidigi aimdust, kuidas selliseid asju ennetada.

Ahjaa, lisaks kurkidele läks lest ka arbuuside kallale, nii et neid mul ka enam pole.

Sügisel tuleb kasvuhoones korralik desinfitseerimine ette võtta.

3 kommentaari:

  1. Lest on igavenejah. Aitab nende ennetamiseks pisut see kui hoida niiskusetaset võimalikult kõrge, näiteks kasta kurke üleni rohke veega. Kui lest juba kallal, siis võid proovida pritsida taimi NeemAzaliga, minul see veidi aitas, vähemalt päästsin melonitaimed.. Kuna lestad on ületalve kasvuhoone mullas, siis tuleb see välja vahetada või võid ka seda proovida NeemAzaliga mitmeid kordi pritsida.

    VastaKustuta
  2. Vabandust, näpuviga tuli sisse, tahtsin öelda et lest on igavene jama jah :)

    VastaKustuta
  3. Aitäh kommenteerijale. Ma nüüd sügisel kavatsen suure tõrje ette võtta jah. Kui kasvuhoone täitsa tühi.

    VastaKustuta