20. aprill 2012

Suur kasvatustöö käimas

Ei julgenud vahepeal midagi kirjutada. Panin aga igasugu seemneid mulda, ent kuna minu aknal nad kohe ei taha kasvada, hoidsin vaikselt hinge kinni, kastsin ja jälgisin neid iga päev.

Nüüdseks on siis üles tulnud üks tomat 'Vilja' ning üks kollane kobartomat. Pea pistsid välja melon ning arbuus. Aga till ei taha kohe üldse mitte kui kuidagi üles tulla. Ostsin seekord sellise madalama sordi. Ei tea, kas asi seemnetes või kasvatajas. Külvan neid õue ka, näis, kuidas neile seal meeldib.

Tippsibulad ja seemnekartul on mul ka valmis ostetud ning ootavad nüüd vaid oma aega.

Koolis pookisin endale kaks õunapuud: 'Liivi kuldrenett' ja 'Tallinna pirnõun'. Aluseks on klassikaliselt 'Antonovka'. Kuldrenetil on pungad puhkenud ning lehedki juba päris suured. Seega tundub, et asi toimib. Teisel õunapuul on lehed vaid alusel ning ülemine ots ei tee mitte kui miskit. Ma veel hoian pisut lootust, et äkki ...


Panin mulda gladioolisibulad. Sõbranna soovitusel ostsin Glamini gladioolid, mis pidada kasvama vaid 50 cm kõrguseks. Nüüdseks suurim neist juba üle 10 cm. Pean põrandalt ära tõstma potid, sest põrandaküte mõjub kasvutempole liiga hästi. Ainus häda on see, et ega mul neid kuhugi mujale ka pole panna.

Sain väga laheda jänesekapsa täna - lillade lehtedega. Õigemini lehed on lausa kahes lillas toonis. Nii ilus nägi see peenral välja, et ma ei pidanud vastu ning tahtsin kohe ühte endale. Ainus asi on, et talveks seda õue jätta ei tohi - külm võtab ära.

Ja siis sain veel põneva varjukannikese, mille kroonlehed on kofreeritud. Igatahes pistsin kolm lehte mulda. Ootame ja vaatame :)

Homme peab olema ilus ilm, siis pole muud kui õue kaevama ja riisuma. Oh, kuidas ma seda ootan.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar