7. aprill 2010

Kavandi tegemine

Otsustasin ka ise proovida aia kavandi tegemist. Mõtlesin küsimustele, millele Mailis Laanemäe soovitas oma artiklis möelda.

Tuleb tunnistada, et enne nägin ma muidugi Mailise tehtud kavandeid.




Eks need tekitasid mõtteid, mida tahtsin siis ka välja joonistada. Nagu allpool näha, siis tegu on ikka väga algajaga :)



Minu töövahendiks oli Excel, kus siis panin plaani paika. Kõige parem kavandi tegemiseks see programm kindlasti ei ole. Ma isegi soovitaks algajal kasutada pigem paberit. Seal saab ise vaba käega jooni tõmmata ja teha selliseid kujundeid nagu hing ihaldab.

Tegelikult on minu jaoks väga keeruline kirja panna kõiki neid asju, mis aias võiks olla. Ja kuhu need võiks panna. Kuigi kõike teen mõõtkava järgi, siis ikkagi ei teki silme ette seda pilti, mis hiljem aias saab olema.

Mulle kipub tunduma, et ringjate joontega on ilusam ja põnevam kavand, samas kui kindlate joontega kavand on praktilisem ja selgem.

Aga mis nüüd edasi? Peab vist ootama. Tegelikult soovitas Piret koostada nimekirja asjadest, mis minu jaoks kõige olulisemad ning mis peaksid esmajärjekorras valmima.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar