4. mai 2010

Maasikahullus

Selgub, et ma olen nüüd suutnud kokku osta 50 maasikataime. Kõik ootavad istutamist. Vaja oleks leida mees ja labidas, kes peenrad valmis kaevaksid. Võib olla tuleb taas siiski ise tegijaks kehastuda.

Horteses oli pakkumine - 10 taime 95 krooni. Läksin siis suure õhinaga taimi ostma, et katsetakse erinevaid sorte. Olin 10 pakki kärusse ladunud, kui kassas selgus, et olen nüüd 100 taime võtnud. Üks pakk polnud mitte üks taim, vaid 10 taime. Täiesti kribud.

Mis siis teha, tassisin aga kuus pakki tagasi. Igatahes on meil see aasta aias Polka (10 taime), (Frigo) Honey (20 taime), (Frigo) Korona (20 taime) ja veel 5-6 taime, mille ostsin eelmine aasta. Nime hetkel meenutada ei suuda.



Arbuusi seemned on väga kenasti idanema läinud. Ja ma olen ikka väga tubli: istutasin kõik ühte karpi. Täna siis selgus, et kõik seemned tuleb ikka eraldi istutada.

Ma olen vist liiga palju ette võtnud ning tundub, et teen kõik asjad valesti ehk need, mida võiks koos panna, istutan eraldi ja vastupidi. Mis seal siis ikka. Vaatame, kas midagi kogu sellest kremplist ka üldse välja tuleb.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar