8. mai 2010

Suur istutustöö tehtud


Täna tegin siis valmis veel 4 peenart, et saaks maasikad istutatud.

Kolm peenart mahutavad nüüd igaüks 20 taime. Ma loodan, et need ei saanud liiga tihedalt istutatud. Igatahes teen ühe peenra maasika jaoks veel, sest üle jäi 5 taime + vanalt peenralt 4-5 taime vaja üle tuua.

Loodetavasti saan ka saaki nautida.



Siis istutasin 5 taime varajast kapsast ja 5 lillkapsast. Taimed ostsin Luige laadalt. Ümarama lehega siis lillkapsad ning piklikumaga kapsad. Neid kribusid vaadates tundusid kõik muidugi täpselt ühesugused. Aga eks tegemist ikka kogenematu kommenteerijaga.

Panin katteloori peale, et neid juba kohe alguses hoidma hakata.

Siis ostsin Luigelt veel paprikataimi - kollased, punased ja oranži. Enda ettekasvatatud paprikad on nende kõrval olematud.

Ostsin ka 5 kurgitaime, kuna minu maha külitud seemned ei näida mitte mingisugust kasvamise algetki. Eks näis, võib olla võtab idanema minek veidi kauem aega. Ma siiski loodan, et nad ikka kasvama lähevad.

Käisin ka eile Luige laadal ning ostsin 6 tomatitaime. 3 sordist Malle ja 3 sordist Vilja. Taimed on nagu nad on. Eks eilne vihm ja külm ka räsis neid. Ma siiski loodan, et midagi neist ikka välja ka tuleb.

Piilusin katteloori alla, kuhu panin redise seemneid. Igatahes paar idanejat paistsid kätte. Jätan katteloori peale, et linnud ei saaks tegutsema tulla.

Lisaks istutasin maha veel kahte sorti porgandit. Seemned võtsin Jõgeva omad. Ma ikka usun veel eestimaisuse headusesse :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar