7. august 2010

Millega siis jänni olen jäänud

Üks asi, mille kasvatamine on täiesti võimatu minu jaoks, on redis. Ma ei saa aru, mida ma valesti teen, et need ei kasva. Õigemini kasvasid küll, kuid peamiselt varred ja õied. Redist ennast alla ei moodustunud.

Paar korraliku suurusega redist sain siiski ka, kuid seda on ikka veidi vähevõitu. Järgmine aasta kavatsen mulda parandada sõnnikuga. Ehk aitab.

Lugesin ka seda, et asi võib olla kuivuses. Nimelt pidavat kuivas mullas kasvav redis kasvatama õisikuvart. Oma teada kastsime neid üsnagi korralikult, kuid võib olla ei osanud ma kuivust piisavalt hinnata ning pidanuks seda rohkem tegema.

Sain eile lõpuks oma esimese paprika kätte. Sellel oli taas mädaplekk peal, kuid muidu maitses teine väga hea.

Praegu on tõeline tomatiuputuse aeg. Neid muudkui valmib ja valmib. Plaanin veidi sisse teha paprika ja sibulaga. Üks minu lemmikhoidiseid lapsepõlvest. Pean vaid vanaemalt õige retsepti kätte saama. Oma teada kirjutasin selle kord ka ümber, kuid ei tea nüüd kuhu. Igatahes on see väga hea salat prae kõrvale.

Herned hakkavad läbi saama. Mõned üksikud kaunad ripuvad veel küljes. Nende üle oli mul kõige suurem hea meel. Oh, kuidas sai käidud ja söödud :) Ma arvan, et suurim sööja olingi ma ise. Pean tunnistama, et tegelikult tahaks veel.

Oleme maitsnud ka esimesi õunu sordilt 'Kaspar'. Mulle see vili maitseb kohe väga - selline hea, magus (parajalt, mitte lääge), värske. Oleks neid õunu vaid rohkem :).

1 kommentaar:

  1. Pane redis septembris uuesti maha, äkki siis kasvab midagi alla. Lugesin kuskilt, et redise jaoks on vaja pikemaid öid. Seega sobib redise kasvatamiseks kevad või sügis.

    VastaKustuta